FAQ

Často kladené dotazy

Pořídil jsem si dar, jak se dozvím, kdy mi bude doručen? 
Ve chvíli, kdy nám bude na účet připsána částka za vámi pořízený dar, obdržíte od nás email, potvrzující platbu. Objednávky budou vyřízeny obvykle následující pracovní den po přijetí platby. O provedené expedici budete informováni rovněž pomocí emailu. Lhůta pro odeslání odměny činí obvykle 5 pracovních dní.

Kolik činí poštovné?
Dary vám zasíláme za jednotné poštovné a balné bez ohledu na jejich množství. Dopravu pro vás zajišťuje partner projektu -  firma Cherrystore.cz ve spolupráci se smluvním dopravcem DPD. Poštovné a balné mimo území ČR bude zpoplatněno dle konkrétního požadavku.

Proč se některých položek v katalogu zobrazuje nulový počet kusů? 
Jedná se o dočasný stav. V případě, že je daná položka závazně objednána a čekající na zaplacení převodem, označíme ji v katalogu jako "Momentálně rezervováno". Jakmile se je objednávka uhrazena, přesouváme ji do složky Co vám uteklo

Je možné poslat dar do zahraničí?
Ve výjimečných případech je možné dar zaslat i do zahraničí je však třeba k daru připočíst částku za poštovné do dané země a předem bude přijata platba převodem nebo pomocí platební karty. V každém případě nás v takovém případě kontaktujte na napište nám, abychom vám sdělili přesnou sumu za poštovné.

Bankovní údaje pro zahraniční platbu. 
Účet: 53333335 / 0300 CZK
název účtu: NADACNI FOND PRO POD
IBAN CZ20 0300 0000 0000 5333 3335
BIC (SWIFT) CEKOCZPP

Mohu vybraný dar či zážitek vyměnit za jiný?
Pokud už jste za vybraný dar zaplatili, nelze bohužel jednou pořízený dar vyměnit za jiný. Pokud jste za dar/zážitek ještě nezaplatili, po pěti dnech se automaticky vrátí do katalogu. Nemusíte objednávku tedy rušit, ale můžete rovnou učinit novou objednávku.

Co když dar dorazil poškozený/rozbitý/nedorazí vůbec?
Případné reklamace vyřizuje náš partner zajišťující dopravu firma Cherrystore. Postup pro podání reklamací viz. všeobecné podmínky

Pořídil jsem si zážitek - mám nějaké povinnosti?
Povinností máte hned několik:

1) Nezapomeňte si pečlivě pročíst instrukce na vašem voucheru a řídit se jimi (místo konání, čas konání, kontaktní údaje na kontaktní osobu za poskytovatele zážitku, podrobný popis zážitku).

2) Ve stanovený den a čas se dostavte na místo setkání, kde na vás bude čekat zástupce poskytovatele zážitku.

3) V případě, že na voucheru je uvedeno, že máte kontaktovat poskytovatele, učiňte tak co nejdříve, nejpozději však týden před konáním zážitku. On s vámi domluví další podrobnosti.

K čemu slouží voucher a co s ním mám dělat?
Voucher je forma potvrzení, které vás opravňuje k absolvování zážitku, a které vám přijde jako příloha emailu ve chvíli, kdy na náš účet bude připsána Vaše platba. Voucher je obvykle dvoustránkový, připravený k oboustrannému tisku. První strana obsahuje detaily vašeho zážitku, druhá strana podrobné instrukce, které doporučujeme pečlivě pročíst.

Co je unikátní kód a jak ho použít?
Voucher obsahuje unikátní kód, kterým je třeba se prokázat poskytovateli zážitku.
Poskytovatel tento kód obdržel předem od Srdcerváčů, aby ho mohl s vaším porovnat.

Co to znamená, že zážitek nemá přesné datum konání?
Znamená to, že jste si pořídili zážitek s volitelným termínem konání. V takovém případě máte povinnost kontaktovat poskytovatele zážitku a domluvit se předem na termínu konání. Kontaktní údaje na poskytovatele naleznete na vašem voucheru. U každého zážitku s volitelným termínem je uvedeno do jakého termínu jej lze uskutečnit. Po uvedeném termínu ztrácíte nárok na jeho uskutečnění bez další náhrady.


Mohu změnit/posunout datum/čas konání zážitku?
Termín zážitku je neměnný a nelze jej přesouvat ani jinak kompenzovat jeho neuskutečnění. Pokud tedy není na voucheru uvedeno jinak, den konání zážitku/akce je pevně daný. Nelze sjednat náhradní termín. A to ani v případě výjimečné události. Pokud taková událost u vás nastane, doporučujeme voucher věnovat jiné osobě, která bude moci dorazit.

Je voucher přenosný?
ANO. Voucher je přenosný, můžete ho tedy věnovat někomu blízkému jako dárek. Na voucheru není důležité jméno, ale unikátní kód, kterým se při zážitku prokazujete.

Lze prodloužit platnost voucheru?
Platnost voucheru je pevně stanovena a nelze ji prodloužit.
 


CO DĚLAT KDYŽ… mám problém s online katalogem, objednávkou, platbou, nerozumím zaslaným informacím nebo potřebuji s něčím poradit?
S důvěrou nám tuto skutečnost sdělte prostřednictvím emailu - napište nám, abychom ji mohli co nejrychleji vyřešit.

Pořídil jsem si zážitek, ale nikdo se mi neozval?
To je v pořádku. Pokud jste si pořídil zážitek, tak se poskytovateli ozvěte vy. Veškeré kontaktní údaje na poskytovatele zážitku naleznete na vašem voucheru.
 

Dorazil jsem na zážitek, ale nikdo tam nebyl?
Neprodleně nám tuto skutečnost sdělte prostřednictvím emailu - napište nám, abychom ji mohli co nejrychleji vyřešit.

Nemohu se dostavit na zážitek?
Účast na pořízeném zážitku je závazná. V případě, že se nemůžete dostavit na sjednané místo v domluvný čas, máte povinnost o tom informovat poskytovatele zážitku nejpozději 48hodin (pouze z náhlých důvodů lze v menším časovém intervalu) před konáním, aby tak nebyl marněn čas zástupce poskytovatele zážitku. Svůj voucher nic méně můžete věnovat někomu, kdo přijde místo vás. Stačí mu pouze předat unikátní kód vašeho voucheru a veškeré instrukce uvedené na voucheru. I pro tuto osobu ovšem platí stejná povinnost - tedy potvrdit svou účast/neúčast poskytovateli.


Ostatní dotazy

Můžu si částku za darovanou sumu odečíst z daní?
ANO. Na požádání vám potvrzení o daru nebo darovací smlouvu. Abychom mohli takový doklad vystavit, budeme potřebovat vaše osobní údaje. Žádost o vystavení dokladu pro snížení základu daně zasílejte na email - napište nám

Dar se mi nelíbí, mohu ho vrátit a požadovat zpět peníze?
Dárce není oprávněn od finančního daru odstoupit, nárokovat ho zpět po poukázání finančního obnosu na účet NFOZP.

 

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Napište nám a my se vám brzy ozveme.
Vaši Srdcerváči


Sledujte nás na sociálních sítích!