Kniha "21 dní k bohatému životu"

Co Vám uteklo

Praktický návod Miloše Tomana neřeší následky (faktický nedostatek peněz), ale příčiny. Jakmile odstraníte skryté důvody, které vás udržují ve stavu nedostatku, máte vyhráno a můžete začít vydělávat.
Dárce Intuitivní marketing s.r.o.
Hodnota 120 Kč

Bohužel je už tato položka nedostupná.

Tuto položku můžete získat díky podpoře Intuitivní marketing s.r.o.

Popis

Jsou vaše příjmy nízké a přes všechno úsilí je nedokážete zvýšit? Nikdy nevyjdete s penězi nebo máte dluhy? Nemůžete realizovat své představy o práci nebo životě, protože na to nemáte? Pak zkuste použít příručku „21 dní k bohatému životu“. Během 21 dní změníte s pomocí této metody nastavení vaší mysli, která zatím brání životu ve finanční hojnosti. Nový vzorec, který si vytvoříte, vás nenásilnou a přirozenou cestou přivede ke vnímání a přitahování nových příležitostí, nápadů a peněžních zdrojů.

O poskytovateli zážitku/dárku

Ing.Miloš Toman se problematikou řízení, firemní strategie a marketingu zabývá již od roku 1988. Podílel se například na prvním experimentálním zavádění kabelové televize v Československu (1988) nebo využití termovizního snímkování pro odhalování vad panelových domů (1989). Jeho největší prací z této doby je návrh a koordinace projektu pro vládu brazilského státu Rio de Janeiro (1993). Na počátku devadesátých let také pomáhal zahraničním obchodníkům při vstupu na český trh. Miloš Toman je autorem koncepce Intuitivního marketingu, která je založena na vytváření a upevňování individuálních až osobních vztahů k zákazníkům, na psychologické přístupu a etice. Svoji koncepci dosud popsal ve dvou knihách: Intuitivní marketing a Intuitivní reklama, vydaných nakladatelstvím Management Press. Intuitivní marketing je jedinou českou koncepcí, o níž se učí na vysokých školách a je uváděna v odborných publikaci jako jeden z marketingových smě­rů.

Oficiální internetové stránky poskytovatele: http://www.intuitivnimarketing.cz

Sledujte nás na sociálních sítích!