Kniha "21 dní ke štíhlému tělu"

Praktický návod Miloše Tomana totiž neřeší následky, ale příčiny. Neučí vás bojovat proti kilům navíc, ale ukazuje, jak změnit důvod, proč přibíráte na váze.
Dárce Intuitivní marketing s.r.o.
K dispozici 1x
Hodnota 120 Kč
  • ks

Tuto položku můžete získat díky podpoře Intuitivní marketing s.r.o.
  • Doporučit e-mailem
  • Vytisknout
 

Popis

Kolikrát jste zkoušeli novou metodu pro zhubnutí, která už tentokrát určitě zabere? Kolikrát jste sestavovali nový jídelníček, podstupovali novou dietu, vážili se třikrát denně v očekávání alespoň malého pokroku? Pokud vás nakonec vždy čekalo jen zklamání, vyzkoušejte tuto příručku. Praktický návod Miloše Tomana totiž neřeší následky, ale příčiny. Neučí vás bojovat proti kilům navíc, ale ukazuje, jak změnit důvod, proč přibíráte na váze. Jeho metoda, z níž čerpají i autoři jiných programů pro snižování tělesné hmotnosti, změní během 21 dnů nastavení vaší mysli. Nový vzorec, který si vytvoříte, vás zcela přirozenou a nenásilnou cestou přivede nejen ke snížení váhy na požadovanou hodnotu, ale také k jejímu dlouhodobému udržení.

O poskytovateli zážitku/dárku

Ing.Miloš Toman se problematikou řízení, firemní strategie a marketingu zabývá již od roku 1988. Podílel se například na prvním experimentálním zavádění kabelové televize v Československu (1988) nebo využití termovizního snímkování pro odhalování vad panelových domů (1989). Jeho největší prací z této doby je návrh a koordinace projektu pro vládu brazilského státu Rio de Janeiro (1993). Na počátku devadesátých let také pomáhal zahraničním obchodníkům při vstupu na český trh. Miloš Toman je autorem koncepce Intuitivního marketingu, která je založena na vytváření a upevňování individuálních až osobních vztahů k zákazníkům, na psychologickém přístupu a etice. Svoji koncepci dosud popsal ve dvou knihách: Intuitivní marketing a Intuitivní reklama, vydaných nakladatelstvím Management Press. Intuitivní marketing je jedinou českou koncepcí, o níž se učí na vysokých školách a je uváděna v odborných publikaci jako jeden z marketingových smě­rů.

Oficiální internetové stránky poskytovatele: http://www.intuitivnimarketing.cz

Sledujte nás na sociálních sítích!