Kniha "Královna v nesnázích"

Fantasy román "Královna v nesnázích" s podpisem autora Miloše Tomana.
Dárce Intuitivní marketing s.r.o.
K dispozici 2x
Hodnota 90 Kč
  • ks

Tuto položku můžete získat díky podpoře Intuitivní marketing s.r.o.
  • Doporučit e-mailem
  • Vytisknout
 

Popis

Hrdinou tohoto fantasy příběhu, oblíbeného zejména u čtenářek, je William C. Thomson, mladý muž, jemuž do stoprocentního gentlemana něco málo schází, či spíše přebývá. V první knize série se sice už setká s Mistrem zla, ale zatím se musí věnovat spíše záchraně království před mocichtivým lordem. Našemu hrdinovi zdatně sekunduje zelená myš, podivuhodný tvor nadaný nejen schopností mluvit, ale také bystrým mozkem. Magie se do děje vměšuje jen zřídka, takže více záleží na důvtipu. A jak to dopadne? Nechte se překvapit.

O poskytovateli zážitku/dárku

Ing.Miloš Toman se problematikou řízení, firemní strategie a marketingu zabývá již od roku 1988. Podílel se například na prvním experimentálním zavádění kabelové televize v Československu (1988) nebo využití termovizního snímkování pro odhalování vad panelových domů (1989). Jeho největší prací z této doby je návrh a koordinace projektu pro vládu brazilského státu Rio de Janeiro (1993). Na počátku devadesátých let také pomáhal zahraničním obchodníkům při vstupu na český trh. Miloš Toman je autorem koncepce Intuitivního marketingu, která je založena na vytváření a upevňování individuálních až osobních vztahů k zákazníkům, na psychologické přístupu a etice. Svoji koncepci dosud popsal ve dvou knihách: Intuitivní marketing a Intuitivní reklama, vydaných nakladatelstvím Management Press. Intuitivní marketing je jedinou českou koncepcí, o níž se učí na vysokých školách a je uváděna v odborných publikaci jako jeden z marketingových smě­rů.

Oficiální internetové stránky poskytovatele: http://www.intuitivnimarketing.cz

Sledujte nás na sociálních sítích!